Savona – 3.nap – Utazás a Costa Diadémán

2017-01-31 0 By Nagy Gergely

Már két nap eltelt az utazásból. Egy napon keresztül átutaztunk Olaszország felén, a másik napot pedig már a hajón és La Speziánál töltöttük. Az éjszaka is hosszú volt a hajón, hiszen minden este ezernyi akár éjszakába nyúló program is várt. Nem akartam alvásra pazarolni azt a sok értékes időt, amit a hajón tölthetek. Ezért korán reggel felkeltem, hogy a napi pörgés előtt lazítsak egy jót a jakuzziban. Ott töltöttem egy fél órát és végignéztem, ahogy egy másik Costa hajó kiköt a hajónk mellett.

Úsztam utána még pár hosszt a jéghideg vízben, majd elfogyasztottam a reggelimet. Kedvencem a frissen sütött, nutellával töltött croissant volt.

Savonában kötöttünk ki. Most egy nagyobb DXN-es csapathoz csapódtunk és velük indultunk útra. Az első érdekes dolog rögtön a kikötőnél volt: egy mozgatható híd, ami ki és bezárul azért, mert különben nem férnének el alatta a hajók.

Elmentünk megnézni egy várat, ami szép volt, de mivel nem ismerem a hátterét, történetét, így annyira nem érintett meg, láttam már sok várat.. De persze jó volt és a kilátás is tetszett! Például érdekes volt látni a két óriási Costa hajót beolvadni a városba.

Ami azt illeti, Savonában nem nagyon találtunk túl nagy látványosságokat. Egyedül a várat és a tengerpartot volt érdemes megnézni. Benéztünk a városba is, de sok új dolgot nem láttam ott. Persze én már magában az olasz életérzést is nagyon csípem, meg amúgy bárhol vagyok külföldön, nekem minden izgalmas, hiszen teljesen ismeretlen minden.

Végülis egy kis városnézés után elmentünk a tengerpartra. Ez volt a kedvenc programom ezen a napon. Végre egy szép, homokos tengerparton futhattam
végig mezítláb. Már nagyon régóta meg akartam ezt az életérzést tapasztalni.. persze azért majd sokkal jobb lesz, ha ezt majd lazább öltözetben és meleg időben tehetem majd meg.. de így is nagy élmény volt!

Majd visszafordultunk a hajóhoz, hogy végre ehessünk egy jót. Utána jött a „szokásos” időtöltés: evés, ivás, sütizés, jakuzzi, úszás, sétálgatás, felfedezés, bambulás a távolba, tánc és persze díszvacsora után a színház.

Az ezt követő éjszakán elhagytuk Olaszországot és reggelre megérkeztünk Marseillebe. Következő videómban ezt fogom bemutatni!